A CashMan vállalatirányítási rendszer összeköthető webáruházakkal és a működés automatizálható. Jelenleg az alábbi webáruházakkal működik ez a megoldás:
UNAS – CashMan automatizálás
Legújabb fejlesztésünkkel az UNAS webáruház és a CashMan együttműködése automatizálható. A CashMan és az UNAS rendszer között eddig is szoros volt az együttműködés amit most még kényelmesebbé tettünk.
Az új modulban a CashManben rögzített adatokkal tudja frissíteni a webáruháza adatait. Ezek a funkciók kézzel indíthatók. Elérhető funkciók:
-
- Termékkategória frissítés – a CashMan-ben fel tudja venni a termékkategóriákat és ezeket fel tudja tölteni az UNAS webáruházba, illetve frissíteni tudja a webáruházból.
- Termék frissítés – a CashMan-ben fel tudja venni a termékeket és ezeket fel tudja tölteni az UNAS webáruházba, illetve frissíteni tudja a webáruházból.
- Termék paraméter frissítés – a CashMan-ben fel tudja venni a termék paramétereket és ezeket fel tudja tölteni az UNAS webáruházba, illetve frissíteni tudja a webáruházból.
Automatikus funkciók:
-
- Készlet frissítés – Ha a CashManben változik a készlete egy terméknek az új készletmennyiség automatikusan frissítésre kerül az UNAS webáruházba is. Jelenleg óránként 4 frissítés történik.
- Rendelések kezelése – Ha a webáruházban rendelés, vásárlás történik, önnek nem kell semmit tennie, a CashMan letölti a rendelést és jelenleg egy vevői rendelést készít belőle. A későbbiekben a fizetésmódtól függően – például, ha bankkártyás – azonnal számla is készülhet, amit a vevő meg is kap e-mailben. Ha a vásárlás során új vevőregisztráció történt, a vevőt is felveszi a partnertörzsbe.